O společnosti
Historie společnosti
Vznik společnosti AGROTECHNIC MORAVIA a.s. se datuje na rok 2008. Důvodem vzniku společnosti bylo zaplnění místa na trhu po té, co společnost AGROTEC a.s. jakožto importér zastupovaných značek, ukončil spolupráci s původním dealerem v oblasti Střední a Severní Moravy.
Společnost AGROTECHNIC MORAVIA a.s. nebyl a není žádným nováčkem mezi zemědělci. Díky své matce, splečnosti NAVOS a.s., pouze navázala na již existující spolupráci se zemědělci v regionecha a doplnila sortiment společnosti NAVOS a.s. o možnost obchodovat kromě komodit a chemie i se zemědělskou technikou.
Díky odborníkům, kteří se ve společnosti AGROTECHNIC neustále vzdělávají a rozvíjí dokáže společnost nabídnout komplexní péči o zákazníka. Tato skupina dokáže nejenom nabídnout hnojiva, osiva, chemické postřiky či obchod s komoditou, ale prostřednictvím společnosti AGROTECHNIC MORAVIA a.s. i ucelenou nabídku v oblasti prodeje zemědělské a stavební techniky, závěsné techniky, ale hlavně i celkovou péči, počínaje financováním a pokračuje dodávkou náhradních dílů a rychlého spolehlivého servisu.
Pracovníci AGROTECHNIC MORAVIA Vás rádi přivítají v některé z našich poboček v Olomouci, Kroměříži, Miroslavi, Zábřehu, Ratíškovicích či Bruntále.
Poslání
Posláním naší společnosti je navrhnout našim zákazníkům optimální řešení a následně zajistit dodávku nejmodernější zemědělské a stavební techniky světových výrobců a to včetně kompletního obchodně technického servisu a zajištění kompletní dodávky. Základem našeho poslání je osobní kontakt se zákazníky, zjištění jeho skutečných potřeb. Cílem je budování dlouhodobého vztahu se zákazníky a získání jeho plné důvěry . Své působení chápeme jako službu našim zákazníkům, kterému efektivně navrhneme a včas dodáme to, co skutečně potřebuje pro svou činnost. Náš tým tvoří produktivní a čestní lidé, kteří jsou plní nápadů a ochoty pomáhat. Stále pracují na zvyšování svých odborných znalostí a praktických zkušeností.
Firemní hodnoty
Orientace na zákazníka
Jsme obchodní a servisní společnosti a důvěry zákazníka si vážíme. Našim cílem je spokojený zákazník a dlouhodobý vztah se zákazníkem je pro nás přednější než krátkodobý zisk. Týmová spolupráce Každý z nás je součásti týmu, hlavním předpokladem dobrých vztahů je ochota spolupracovat s druhými, a tím společně dosahovat vynikajících výsledků. K tomu je třeba, efektivně komunikovat, chápat odlišné názory, předávat informace a vzájemně si naslouchat. Každý zaměstnanec se snaží přispívat k dobré atmosféře na pracovišti a podřizuje své zájmy zájmům a cílům firmy. Kvalita, přesnost a spolehlivost Kvalita a přesnost jsou vizitkou naši firmy, jež ovlivňuje budoucnost naší společnosti a řadí nás mezi profesionály. Proto společnost investuje do potřebných technologií a rozvoje zaměstnanců. Zaměstnanci cítí vnitřní uspokojení z přesně a kvalitně odvedené práce, stejně tak i hrdost na kvalitu a přesnost a možnost podílet se na aplikaci nejmodernějších technologiích na trhu se zemědělskou technikou.
Loajalita
Společnost AGROTECHNIC MORAVIA a.s. je součásti skupiny jednoho z nejvýznamnějších hráčů v zemědělství, který dosahuje vynikajících výsledků a to díky uvědomění zaměstnanců a jejich hrdosti na firmu. Jen zaměstnanec, který je hrdý na svoji společnost, se stává jejím přínosem. Takový zaměstnanec buduje dobrou pověst firmy i za branami společnosti. Loajalitou rozumíme i ochotu postavit se za vedení a být oporou kolegům.
Spokojenost
Ke spokojenosti zaměstnanců přispíváme nejen finančním ohodnocením, ale i vytvářením dobrého pracovního zázemí. Dobré podmínky pro týmovou spolupráci, profesní a osobní růst, ocenění a uznání za výborně odvedenou práci jsou nedílnou součástí naší firemní kultury.
Nasazení
Od každého vyžadujeme nejen 100% nasazení, ale také něco navíc. Zejména tato hodnota odlišuje naší společnost od všech ostatních. Proto je vnitřní systém společnosti nastaven tak, aby každá snaha zaměstnanců dát firmě něco navíc, byla náležitě odměněna. Jedná se o každou oblast: seberozvíjení, inovace, hledáni efektivity, čas věnovaný společnosti... Každý zaměstnanec přistupuje ke společnosti jako by byl jejím spolumajitelem. Sám od sebe dává něco navíc!